Michel schreef:
Ik heb toen op eigen iniatief het huidige forum opgezet omdat ik dat gewoon een goed idee vond. Nu 5 jaar later ben ik voorzitter van de Morris club en probeer vanuit die positie de club verder te krijgen. Het beheer van het forum doe ik nog steeds zelf.
Van de omweg met de foto's ben ik mij bewust. Dit is toen bewust gekozen omdat ik de site prive financierde
Hallo Michel,
Nu ik bovenstaand gelezen heb kan ik niet anders zeggen dan: Petje af en hulde!
Zoals ik eerder zei in de discussie hierboven, denk ik dat een forum een enorme aanvulling kan zijn op de club. Aangezien jij dit forum gestart bent, neem ik aan dat jij dit ook inziet. Een forum kan een uitstekende vorm van interactie zijn tussen bestuur en leden en leden onderling. Het werkt sneller en actueler dan een website of clubblad.
Vandaar ook dat ik de discussie aanzwengelde om te zorgen dat het forum een nieuwe impuls kreeg. Want als een forum niet gevoed wordt, bloedt het vanzelf dood en dat zou zonde zijn.
Momenteel is het een beetje een vorm van vraag en antwoord, terwijl ik hoop dat men met bv. Projecten ook wat meer verteld over wat hun bezig houdt op Morris-gebied. Persoonlijk denk ik trouwens dat Projecten bovenaan in de Huiskamer moet staan.
Wat betreft de foto's: Ik snap je beweegredenen. Hoe anderen het doen weet ik niet, maar bij andere forums waar ik af en toe bezig ben(
www.keversite.nl (van toen ik de kever nog had) en
www.mmoc.org.uk), kun je de foto's direct uploaden. Dit werkt wel een stuk prettiger en is ook laagdrempeliger voor de minder handigen met de computer onder ons, denk ik.
Als laatste: met PHP ben ik helemaal niet bekend, maar ik wil mij,
naast de ledenadministratie, wel als vrijwilliger opgeven voor moderator o.i.d. Het zou mooi zijn als we met z'n allen het forum naar een hoger plan kunnen tillen.
Groeten
Freddy