Foto's plaatsen

Een leuke foto van een Morris gezien? Plaats hem hier.

Moderators: jan stolp, Willem

jan stolp
Morris legende
Berichten: 424
Lid geworden op: di 30 okt 2007 22:41:49
Locatie: ijlst

Foto's plaatsen

Bericht door jan stolp »

Hierbij een aanwijzing voor diegene die zelf een foto op het forum willen plaatsen.Ik doe dit meest met www.imageshack.us.
Als je dat invoert komt er een pagina te voorschijn met een balkje Bladeren als je dat aanklikt kan je de foto's bekijken die in je computer opgeslagen staan in Afbeeldingen.Klik de foto aan die je hebben wilt.
Daaronder staat nog een rubriek resize image .Hiermee kan je de grootte van de foto wat intoom houden zodat er niet enorme foto's op het forum komen.
800 X 600 is wel het maximum.Je kunt dat dus nemen en er een vinkje voorzetten.
Hierna op de knop Host it drukken.
Nu moet je wachten en dat kan wel eens wat duren.
Als het geregeld is komt er vanzelf de volgende pagina.
Nu moet je kijken naar de regels onder de reclame.
Haal het vinkje bij Include details weg anders staat er een verhaal onder de foto op het forum en dat willen we niet.
Aan het eind van de eerste regel staat Hotlink for forums 1.
klik die aan.Bij mij eerst met de linker muisknop,dan wordt de regel blauw en dan met de rechtermuisknop dan verschijnt een lijstje waarop je kopieëren aanklikt.
Nu kan je naar het Morrisforum en als je dan een de foto wilt plaatsen dan klik je op de linker muisknop en daar is ie .
Wel bij de BBCode en de Smilies het vinkje weghalen.

Het leuke is dat je zelf je foto's kan plaatsen en ze van een verhaal voorzien.
Probeer het bij dit onderwerp Foto's plaatsen dan houden we de rest schoon.

Groeten Jan
Er zijn naast Imageshack vele andere upload programma's maar ik gebruik meest deze en bij meerdere forums kan je ze direct plaatsen maar nog niet bij dit forum.
Het is voor mij wat lastig om het zo uit te leggen maar het begin is gemaakt.
Plaats reactie