ESM Front Cover

Hier kun je terecht met al je technische vragen met betrekking tot motor,versnellingsbak, achteras enz. enz.

Moderators: Michel, Willem

Plaats reactie
Minor4Ever
Morris legende
Berichten: 294
Lid geworden op: zo 02 mar 2008 18:58:27
Locatie: Limburg
Contacteer:

ESM Front Cover

Bericht door Minor4Ever »

Zijn er meer mensen die ervaring hebben met het niet passen van het versnellingsbak lager in zo'n nieuwe front cover van ESM met deugdelijke olie keerring? Heb de mijne nu aan het revisiebedrijf gegeven om te laten aanpassen...
Te veel projecten en te weinig tijd...
Teake
Vast meubelstuk van het forum
Berichten: 558
Lid geworden op: za 17 jul 2010 17:55:44
Locatie: Een West

Bericht door Teake »

Ik werk in een productie bedrijf, en ook daar komt het wel eens voor dat een nabewerking (draaien/frezen) door een toeleverancier niet goed wordt uitgevoerd.
Je komt hier inderdaad pas achter bij het monteren, ik zou in elk geval ESM op de hoogte brengen van dit probleem.
Het is gewoon een zaak van ingangscontrole, die soms overgeslagen wordt indien de leverancier in kwestie altijd goede kwaliteit levert.

Het is niet per se noodzakelijk dit door een revisiebedrijf te laten doen, ieder draai / frees bedrijf kan er voor zorgen dat een versnellingsbak lager goed gaat passen.
Ik heb zelf wel eens een uitgeslagen stalenlagerhuis opgelast, om het daarna zelf in de draaibank weer uit te draaien voor het nieuwe lager.
nooit klaar met werken
Plaats reactie