MORRIS HAL WORDT GESLOOPT

Wil je kwijt hoe je een evenement hebt gevonden of mensen attent maken op een komend evenement? Alvast van de voorpret genieten? Hier moet je zijn.

Moderators: Michel, Willem

Plaats reactie
KEEPONMINORING
Vast meubelstuk van het forum
Berichten: 1233
Lid geworden op: ma 14 apr 2008 21:19:06
Locatie: ZEIST

MORRIS HAL WORDT GESLOOPT

Bericht door KEEPONMINORING »

Molenaar nieuws,
Op 20 maart wordt u allen uitgenodigd om voor de laatste keer een rondgang te hebben in de voormalige Morrishal van het Jongeriuscomplex te Jutphaas, thans gelegen achter de Jaarbeurs te Utrecht. De zaak gaat plat.
Aanmelden zo spoedig mogelijk bij Henk Bannink. banninklos@kpnmail.nl
Ook niet Molenaars zijn natuurlijk van harte uitgenodigd !
Wat zou het leuk zijn om de poort met Minor uit te rijden zoals te zien is op het You Tube filmpje van de Nederlandse Onderwijs Stichting.
De bijzondere spanten van het gebouw worden zorgvuldig verwijderd en opgeslagen en later als de woonwijk wordt gerealiseerd opnieuw geïntegreerd in de bouw/wijk.
Theo van de Velde
Morris verslaafd
Berichten: 109
Lid geworden op: vr 01 aug 2014 16:25:29
Locatie: Den Bosch

Bericht door Theo van de Velde »

Henk,
De Morris ligt uit elkaar, maar als het meezit is ie tegen 20 maart wel weer compleet. En dan doe ik mee! Laat je nog weten wat het definitief wordt.

Theo
Teake
Vast meubelstuk van het forum
Berichten: 558
Lid geworden op: za 17 jul 2010 17:55:44
Locatie: Een West

Bericht door Teake »

Of de mijne een Molenaar is, weet ik (nog steeds) niet, maar als ex Molenaar werknemer lijkt het me wel aardig om daar bij te zijn.
Overigens zal dat niet met Morris zijn, hij rijdt al wel, maar heeft nog zijn Belgische kentekenboekje.
nooit klaar met werken
Plaats reactie