In memoriam: Shirley Hageman – van ’t Hof

Mededelingen van en over de Morris Minor Club Nederland vind je hier.

Moderators: Michel, Willem

Michel
Webmaster
Berichten: 163
Lid geworden op: ma 30 apr 2007 21:38:47
Locatie: Renkum

In memoriam: Shirley Hageman – van ’t Hof

Bericht door Michel »

In memoriam

Veel te vroeg heeft Eddie afscheid moeten nemen van zijn levenslustige en positieve partner

Shirley Hageman – van ’t Hof
In de leeftijd van 56 jaar.


Afbeelding

In 2005 werden beiden lid van de club en reden vele ritten mee, hun licht groene convertible was met hun
berijders een welkome combi.

Tijdens de Utereg-rit in 2011 gaf Eddie een deskundige uitleg over zijn werk op de museumwerf in Vreeswijk.
Bij de laatste Uteregrit in 2013 bood Shirley spontaan aan, om in Vreeland, de startlocatie in 2014, te regelen.
Het resulteerde in een mail die ik na mijn vakantie opende. Samen met Eddie had zij de hele rit al uitgezet.
Toen ik hen belde spraken we af gezamenlijk op een zondagmiddag, met de Minor’s een controlerit te rijden.
Maar of één van ons kon niet of het weer was bagger. Nu was Shirley al gedurende enkele jaren gediagnostiseerd met een ernstige ziekte.
Daar liep ze niet mee te koop, ze was een initiatiefvolle enthousiaste vrouw en het zal menigeen dan ook verbazen dat ze ziek was.
De laatste weken ging het echter heel snel achteruit en overleed Shirley thuis. Tijdens de druk bezochte condoleance vertelde Eddie mij dat hun Morris als eerste in de stoet zou rijden.
De volgende dag ben ik met mijn Traveller langs de route gaan staan om een groet te brengen. Ik heb me toen aangesloten bij de stoet zodat er voorop én achteraan een Morris meereed.

Op 28 september zal de Uteregrit 2014 in nagedachtenis aan Shirley gereden worden.

Afbeelding

Namens de leden en het bestuur van de MMCN wensen wij Eddie en zijn kinderen van harte sterkte toe en dat zij elkaar zullen steunen
in het verdriet, gesterkt door hun liefde voor Shirley.

Henk Bannink
Plaats reactie