Hulp gevraagd bij aanschaf Morris Minor

Hier kan je jezelf en je Minor voorstellen aan de andere forumbezoekers.

Moderators: jan stolp, Willem

Plaats reactie
Ramon Nafzger

Hulp gevraagd bij aanschaf Morris Minor

Bericht door Ramon Nafzger »

Beste mensen, voor mijn wijnbedrijf heb ik mijn oog laten vallen op een schitterende Morris Minor met aanhanger. Deze auto komt uit 1965 en hij is kennelijk 8 jaar geleden gerestaureerd en gereviseerd. Ik wil de auto gebruiken voor reclamedoeleinden en bij proeverijen. Ik heb van het garagebedrijf heel veel foto's gekregen, maar voordat ik tot aankoop overga, zou ik graag in contact willen komen met mensen die echt verstand hebben van dit soort auto's en mogelijk kunnen helpen bij de aanschaf. Ik heb zelf geen kennis en verstand van auto-techniek. Op verzoek kan ik foto's aanleveren. In ieder geval al bedankt! Met vriendelijke groet, Ramon Nafzger van www.wijnimportnafzger.nl.
Broem

Re: Hulp gevraagd bij aanschaf Morris Minor

Bericht door Broem »

We zijn nu meer dan een week verder. Nul reacties.
Vraag: leeft dit forum nog of zit iedereen ergens anders via social media?
Teake
Vast meubelstuk van het forum

Re: Hulp gevraagd bij aanschaf Morris Minor

Bericht door Teake »

Waar de mensen zitten zou ik niet weten, de kans bestaat zelfs dat veel Minor rijders de digitale wereld amper betreden.
Feit is wel dat dit forum niet zo veel gebruikt wordt als die in Engeland.
Daarnaast is de regio Utrecht redelijk vertegenwoordigd, waardoor de kans bestaat dat "even" naar het zuiden rijden al een drempel is.
Zelf woon ik in het Noorden, en weet uit ervaring dat de route van Utrecht naar Groningen enorm veel langer is dan die van Groningen naar Utrecht......

Belangrijk kan zijn een lokaal bedrijf op te zoeken die het onderhoud en reparaties wil doen, en die mensen mee te nemen om de mogelijke aankoop te inspecteren
nooit klaar met werken
Plaats reactie