krukaslagers

Hier kun je terecht met al je technische vragen met betrekking tot motor,versnellingsbak, achteras enz. enz.

Moderators: Michel, Willem

Plaats reactie
theo de ceuster
Morris vriend
Berichten: 16
Lid geworden op: di 29 sep 2015 11:02:31
Locatie: schoten/belgie

krukaslagers

Bericht door theo de ceuster »

ik merk dat er bij de verschillende leveranciers nogal veel prijsverschil is voor krukaslagers.is dat ook kwaliteitsverschil,of gewoon een andere prijs?
roel Hogervorst
Morris vriend
Berichten: 25
Lid geworden op: za 29 apr 2017 9:25:33
Locatie: 0649760112

Re: krukaslagers

Bericht door roel Hogervorst »

Ik denk dat alle lagers genormeerd zijn. Je kan van alles krijgen. Verschillende materialen en verschillende afdichtingen. Dus er kan zeker verschil in zitten maar leveranciers kunnen natuurlijk ook veel meer vragen voor hetzelfde. Bij het lager zit een code en daar kan je alle technische gegevens mee opzoeken.

Deze kennis heb ik van machinefabrieken dus ik weet niet of het met auto ook zo werkt. Lijkt me wel eindelijk.
Teake
Vast meubelstuk van het forum
Berichten: 558
Lid geworden op: za 17 jul 2010 17:55:44
Locatie: Een West

Re: krukaslagers

Bericht door Teake »

Een prijsverschil kan ook ontstaan door extra tussenhandelaren, zelf geef ik de voorkeur aan direct uit Engeland halen.
Daar komt het meeste materiaal ook vandaan, en iets bestellen bij ESM, en met een bezoekje afhalen scheelt ook weer invoer kosten.
Die er helaas sinds de Brexit bij komen.
Daarnaast heb je nog kwaliteitsverschillen in de materialen, die je ook bij gewone lagers hebt.
nooit klaar met werken
theo de ceuster
Morris vriend
Berichten: 16
Lid geworden op: di 29 sep 2015 11:02:31
Locatie: schoten/belgie

Re: krukaslagers

Bericht door theo de ceuster »

ik heb intussen de onderdelen besteld bij esm.
Plaats reactie