hulp bij aankoop Morris Minor Traveller

Even bijkletsen of wat laten zien. De koffiehoek is er de plek voor

Moderators: jan stolp, Michel, Willem

Plaats reactie
astrid
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 29 sep 2017 12:36:15

hulp bij aankoop Morris Minor Traveller

Bericht door astrid »

Ik ben verliefd geworden op de Morris Minor Traveller. Zondag ga ik naar een auto kijken, nadat ik al in Leek geweest ben ter oriëntatie.
De auto wordt te koop aangeboden door een lid van jullie club en hij woont in Bovenkarspel. Ik zoek iemand die met mij of voor mij naar technische staat van de auto wil kijken.. Ik heb namelijk geen verstand van auto's, wil er alleen lekker in gaan rijden.
Ook zou ik graag willen weten wat een geschikt adres is in Friesland (liefst in de buurt van Leeuwarden want daar woon ik vlakbij) voor het onderhoud van de auto.

Ik hoop dat er mensen zijn die mij willen helpen.

Groet,
Astrid
Teake
Vast meubelstuk van het forum
Berichten: 558
Lid geworden op: za 17 jul 2010 17:55:44
Locatie: Een West

Re: hulp bij aankoop Morris Minor Traveller

Bericht door Teake »

Als hij bij mij in de buurt zou staan, en ik een beetje tijd over had, zou ik graag mee gaan.
Maar als je toch niet zo snel iemand vindt, een timmerman kan aan een traveler ook veel zien.
De conditie van het houtwerk is namelijk ook nogal belangrijk.
De gewone technische onderdelen zijn goed verkrijgbaar en prima te vervangen.

Ik doe het onderhoud zelf, omdat ik die van mij in een verwarmde garage heb staan, naast de Singer, en ik de nodige jaren ervaring heb met sleutelen.

Onderhoud van anderen doe ik niet meer, mijn dagelijkse auto breng ik zelfs gewoon naar de dealer.

En mijn vroegere collega's van garage Molenaar aan de keidam, die ervaring hadden met de Morris, zijn inmiddels ook al met pensioen....
Er is nog een lid met een garagebedrijf in de buurt van den Helder, misschien een optie?
nooit klaar met werken
Plaats reactie