International MMCN Club Weekend 19, 20 en 21 juni 2015

Wil je kwijt hoe je een evenement hebt gevonden of mensen attent maken op een komend evenement? Alvast van de voorpret genieten? Hier moet je zijn.

Moderators: Michel, Willem

Plaats reactie
Michel
Webmaster
Berichten: 163
Lid geworden op: ma 30 apr 2007 21:38:47
Locatie: Renkum

International MMCN Club Weekend 19, 20 en 21 juni 2015

Bericht door Michel »

We hadden het weekend in de vorige Minorage al aangekondigd.Het programma is nu zo goed als rond!

Vanaf vrijdag 12.00 uur zijn jullie welkom op camping Koole midden in het Groene Hart!
‘s Avondskunnen we lekker bijkletsen onder het genot van een versnapering (tegen spotprijzen) in onze eigen huisbar.
Zaterdags wordt het ontbijt voor jullie verzorgd, ‘s middags is er dan een mooie toertocht door het Groene Hart.De avond begint met een bbq, daarna zien we wel hoe laat het wordt!
Zondagochtend staat er wederom een ontbijt klaar, we hoeven hierna niet meteen naar huis. Jullie kunnen namelijk genieten van een boottocht (1 ½ uur) over de Nieuwkoopse plassen met een klassieke rondvaartboot. Wij denken al met al een compleet programma.

Afbeelding

We kunnen uiteraard beschikken over kampeerplaatsen maar ook over een groepsaccommodatie waarin je een uitstekende slaapkamer kunt huren. Het aantal is wel beperkt dus wees er snel bij!!

Het inschrijfformulier vind je in de Minorage en op de website!
Voor informatie over de locatie: www.kampeerhoevekoole.nl

We verwachten een hoge opkomst.

Namens het organiserend comité: Anita en Nanne, Inez en Henny
Teake
Vast meubelstuk van het forum
Berichten: 558
Lid geworden op: za 17 jul 2010 17:55:44
Locatie: Een West

Bericht door Teake »

En misschien wel een overbodige vraag, maar is er dit keer ook de mogelijkheid om slechts een deel van het programma mee te doen?
Voor de gepensioneerden is een 3 daags evenement niet snel een probleem, maar voor de werkende man valt dit vaak tegen.
Het dagprogramma met tijdstippen er bij gaat al veel toevoegen, en geeft niet een herhaling van het probleem wat de vorige keer in Bant tegen aan liepen.
nooit klaar met werken
Michel
Webmaster
Berichten: 163
Lid geworden op: ma 30 apr 2007 21:38:47
Locatie: Renkum

Bericht door Michel »

Hallo Teake,

Ik heb je vraag-opmerking doorgestuurd naar de organisatie van het evenement. Het antwoord zal ik hier weer posten.

Groeten Michel
Credo quia absurdum
Teake
Vast meubelstuk van het forum
Berichten: 558
Lid geworden op: za 17 jul 2010 17:55:44
Locatie: Een West

Bericht door Teake »

Ik ben benieuwd, en weet nu al dat ik in elk geval niet het hele weekend kan.
Net een paar uur terug uit de VS, en dinsdag weer naar Spanje.
Ik denk niet dat het zin heeft om voor een zondag ochtend het vliegtuig naar huis te pakken?
nooit klaar met werken
Teake
Vast meubelstuk van het forum
Berichten: 558
Lid geworden op: za 17 jul 2010 17:55:44
Locatie: Een West

Bericht door Teake »

Jammer, gisteravond de laatste vlucht uit Madrid gepakt, maar zonder agenda of andere informatie zal het wel een kansloze actie zijn om die kant uit te willen rijden.
Geen antwoord gekregen dus.
nooit klaar met werken
Teake
Vast meubelstuk van het forum
Berichten: 558
Lid geworden op: za 17 jul 2010 17:55:44
Locatie: Een West

Bericht door Teake »

En zelfs het verslag van het weekend ontbreekt op de site....
Ik begin me ondertussen af te vragen wat de toegevoegde waarde nog is van mijn lidmaatschap.
nooit klaar met werken
Plaats reactie