Handleiding plaatsen foto

Vragen, opmerkingen en suggesties over het gebruik van de site en het forum kun je hier kwijt. Dus geen inhoudelijke vragen over de Morris.

Moderators: jan stolp, Michel, Willem

Plaats reactie
Redactie Minorage
Berichten: 5
Lid geworden op: di 21 dec 2010 22:06:32

Handleiding plaatsen foto

Bericht door Redactie Minorage »

Zou er wellicht iemand een goede simpele gebruiksaanwijzing weten om foto's te kunnen plaatsen op het forum?

Ik heb wat dingen geprobeerd, maar krijg tot nu toe alleen foto's dit niet automatisch op de breedte van het scherm worden afgebeeld en veel te kleine thumbnails....
De redactie van de Minorage plaatst geschikte artikelen op het forum om aanvullende discussie te faciliteren.
KEEPONMINORING
Vast meubelstuk van het forum
Berichten: 1233
Lid geworden op: ma 14 apr 2008 21:19:06
Locatie: ZEIST

Bericht door KEEPONMINORING »

klik op google; http://www.imageshack.us/.
En open daarnaast deze site, klik op 'nieuw bericht' onder de rubriek waarin je wat wil schrijven.
en haal de twee bovenste van de hier onderstaande vinkjes weg. (schakel BBCode uit en schakel smilies uit)

In imageshark load je een foto op door eerst op browse te klikken en dan op upload te klikken. Even even wachten. Er komt dan een nieuwe pagina.
Kijk even naar de juiste grote. Ik doe meestal 800x600 15 inch monitor.
Add label to tumpnail daar klik ik op NO.

Als de foto is opgeladen selecteer ik met rechtermuisknop onder op het kopje FORUM CODE . Dan ga ik opnieuw met de cursor hieropstaan en klik met de rechter muisknop op kopieren.
Open nu de openstaande Minorforum pagina.
Ga met de cursor op het witte kader staan en klik plakken met de rechter muisknop.
Ik haal dan Uploaded with ImageShack.us wat onder aanstaat weg en schijf een tekst eronder.
Vervolgens klik ik op voorbeeld en kijk of het gelukt is en dan klik ik op bevestig en het is weer gelukt een foto te plaatsen.

Afbeelding
KEEPONMINORING
Vast meubelstuk van het forum
Berichten: 1233
Lid geworden op: ma 14 apr 2008 21:19:06
Locatie: ZEIST

Is het al gelukt?

Bericht door KEEPONMINORING »

Is het al gelukt?
Theo van de Velde
Morris verslaafd
Berichten: 109
Lid geworden op: vr 01 aug 2014 16:25:29
Locatie: Den Bosch

Bericht door Theo van de Velde »

Ik heb de afgelopen tijd freebits.nl gebruikt voor het uploaden van foto's voor dit forum. Nu kreeg ik vandaag de melding dat ze stoppen en dat ik niet meer kan uploaden. Ben benieuwd of de foto's nog bereikbaar blijven, anders staat er in mijn posts niet werkende links.

Welke site kan ik het beste gaan gebruiken?
Plaats reactie