Schoolfeest Yde

Wil je kwijt hoe je een evenement hebt gevonden of mensen attent maken op een komend evenement? Alvast van de voorpret genieten? Hier moet je zijn.

Moderators: Michel, Willem

Plaats reactie
jan stolp
Morris legende
Berichten: 424
Lid geworden op: di 30 okt 2007 22:41:49
Locatie: ijlst

Schoolfeest Yde

Bericht door jan stolp »

Deze mail is bestemd voor alle leden van engelse autoclubs in het noorden: Groningen, Friesland, Drenthe



Op zaterdag 14 juni vindt in Yde het 5-jaarlijkse Schoolfeest plaats. Onderwerp is: GB.

Men haalt alles uit de kast om het dorp een engels uiterlijk te geven.

Daar horen natuurlijk ook engelse klassiekers bij.

Kom even kijken en meedoen: Om 13 uur graag aanwezig zijn. Men heeft High Tea voor u klaarstaan!

Na een uurtje kunt u weer verder rijden – of lekker meedoen met het dorpsfeest!

Meldt U aan bij: g.veldma@kpnplanet.nl

yde.jpgyde.GIF

Zaterdag 14 juni 2014

Jurering Straatversieringen en Bogen

Tijdens het Schoolfeest 2014 worden de straten in Yde en De Punt opgesierd met straat-versieringen en bogen. Wij zijn er trots op dat voor het komende Schoolfeest 9 straten en buurtverenigingen zich hebben aangemeld.

Op zaterdagmiddag 14 juni a.s. worden de straten/buurtverenigingen door een vakjury bezocht en beoordeeld op hun creativiteit, ontwerp, de uitbeelding/aankleding en het opgevoerde spektakel evenement tijdens de jurering.

13.00 uur - Ontvangst van de juryleden

13.25 uur - Start van de jurering


Deze mail ontvangen en hierbij de uitnodiging !

Mocht u in de buurt zijn met de Morris dan zullen ze u met open armen ontvangen.
Groet
Jan
Teake
Vast meubelstuk van het forum
Berichten: 558
Lid geworden op: za 17 jul 2010 17:55:44
Locatie: Een West

Bericht door Teake »

Met droog weer, en een ambulance zou mijn MM uit 51, er rustig de hele dag kunnen staan, maar er zitten geen ramen en geen motor in....
Omdat de bekleding er los in kan, kan hij er met netjes weer best redelijk uitzien.
En als hij overdekt kan staan, is er misschien nog wel meer mogelijk.

Slechts 1 probleem: ik heb geen ambulance, en ook geen auto die er voor mag.
Alhoewel Yde bij mij vandaan op de fiets te doen is, is 20 kilometer duwen geen optie ;)
nooit klaar met werken
Plaats reactie