Mag ik me even voorstellen

Vragen, opmerkingen en suggesties over het gebruik van de site en het forum kun je hier kwijt. Dus geen inhoudelijke vragen over de Morris.

Moderators: jan stolp, Michel, Willem

Plaats reactie
Oma Druk
Morris vriend
Berichten: 56
Lid geworden op: za 09 feb 2013 22:58:39
Locatie: Alkmaar

Mag ik me even voorstellen

Bericht door Oma Druk »

Beste Minor rijders,

Mijn naam is Christien de Haan ik ben al wat minder jong en ik druk op de ouderwetse manier geboortekaartjes, vandaar de naam ,,Oma Druk".

Sinds eind vorig jaar ben ik in het bezit van een groene Morris Minor 1000 Saloon.
Het zijn van die lief ogende autootjes, als ik waar dan ook voorbij pruttel, gaan er steeds weer duimen omhoog en hoor ik kreten als: ,,Kijk eens wat een leuk autootje".javascript:emoticon(':lol:')
En dat is het ook, het stuur zit aan de (voor ons land) verkeerde kant en dat brengt me meteen op het volgende: in juni is er een rit naar Charsburry, het lijkt me geweldig om het stuur ook eens aan de goede kant te hebben, maar waar en hoe laat treffen we elkaar bij de pont? want ik ben hartstikke nieuw in dit gebeuren dus een beetje follow the leader lijkt me best handig.

Wie helpt me op weg bij deze club?

Met loodvervangende groeten,

Christien de Haan
Mijn Saloon is een snoepie
Willem
Morris verslaafd
Berichten: 107
Lid geworden op: vr 02 nov 2007 21:19:47

Bericht door Willem »

Hallo Crhistien,

Welkom op het forum.

De rit naar UK vindt je op http://www.morrisminorforum.nl/phpBB2/v ... php?t=1045

Lid worden van de Morris Minor Club kan op http://www.morrisminorclub.nl/index.php/lid-worden

Wat je ook doet, geniet van de Morris.

Willem
Oma Druk
Morris vriend
Berichten: 56
Lid geworden op: za 09 feb 2013 22:58:39
Locatie: Alkmaar

Bericht door Oma Druk »

Hallo Willem,

Zo te zien heb jij aardig de ruimte om te restaureren, zelf twijfel ik nog een beetje of ik het koetswerk (wat plekjes) zelf ga doen of dat ik gewoon verdien met waar ik goed in ben, drukken en het koetswerk uitbesteed, voor het technische gedeelte heb ik een mannetje en een gaskabeltje vernieuwen olie verversen en puntjes afstellen en zo kan ik zelf nog wel.

En ja genieten dat lukt al aardig, hoewel ik in een stad woon waar je aan een auto niet zoveel hebt en dan woon ik ook nog in het centrum van die stad.

Maar van de zomer ga ik lekker recreatief rijden, dat kan in deze omgeving prima.

En ja , ik had me al aangemeld als lid, maar ik heb nog geen reactie gehad.

Groetjes,

Christien
Mijn Saloon is een snoepie
KEEPONMINORING
Vast meubelstuk van het forum
Berichten: 1233
Lid geworden op: ma 14 apr 2008 21:19:06
Locatie: ZEIST

Hoi Christien

Bericht door KEEPONMINORING »

Hoi Christien,
van harte welkom bij de club.
Details van de tocht der tochten komen nog.
In de nieuwe Minorage, ons clubblad zal hier zeker iets over staan.
Ik zou als ik jou was aansluiten bij Hans de Groot uit Hoorn, die gaat altijd naar de National Rally.
Keep on MINORing!
Henk op Zeist.
Afbeelding

Welke ferry je ook neemt je wordt altijd getild!
Plaats reactie