serie MM seminar

Wil je kwijt hoe je een evenement hebt gevonden of mensen attent maken op een komend evenement? Alvast van de voorpret genieten? Hier moet je zijn.

Moderators: Michel, Willem

Willem
Morris verslaafd
Berichten: 107
Lid geworden op: vr 02 nov 2007 21:19:47

serie MM seminar

Bericht door Willem »

Het is weliswaar (nog) geen evenement , maar ik wil het toch graag onder de aandacht brengen van de Morris Minor Serie MM bezitters in Nederland.
Binnen de Engelse club is een groepje mensen actief om de specifieke problemen die je tegenkomt bij het op de weg houden van een Morris Minor Serie MM in kaart te brengen en gemeenschappelijk naar oplossingen te zoeken. Met name de specifieke MM parts wordt meer een probleem. Deze club heeft een eigen website, http://seriesmm.mmoc.org.uk/

Het plan van deze groep enthousiasme mensen is om eind maart een Serie MM seminar te organiseren in de buurt van Oxford.

Ik weet niet of binnen onze club mensen problemen hebben met of meer willen weten van de serie MM, maar het lijkt me een unieke kans om eens met “gelijkgestemden” over de MM van gedachten te wisselen. En wie weet, leidt het bundelen van problemen wel tot haalbare (betaalbare) oplossingen.
Laat het me weten als je belangstelling hebt, We kunnen mogelijk iets combineren voor de reis of de NLD vragen/opmerkingen/ideeën clusteren.

Willem
Plaats reactie